Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).



Spletno mesto firax.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem, ima obiskovalec možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa – Uporabniški profil oziroma pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko opravi nakup tudi kot gost, brez pridobitve uporabniškega imena in gesla. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine  in potrošnikom.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku,

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani firax.si  ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene.  Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

Načini plačila

Spletna trgovina firax.si omogoča naslednje načine plačila:

•  Plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu pošiljke)

•  Nakazilo na račun Firax d.o.o. (ponudba/predračun)

•  PayPal (spletni servis za varno plačevanje s kreditnimi karticami in drugimi plačilnimi sredstvi)

•  Kreditne in plačilne kartice (Sistem Braintree; Visa, Eurocard, Mastecard…)

Cene
Vse cene vsebujejo DDV.

Nakup artiklov je možen samo ob registraciji v spletni trgovini. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.



Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto; Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno; Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno; Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@firax.si ali preko vračilnega sistema na strani 
VRAČILO), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
 Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.



Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

• pri strojih, aparatih, računalniški opremi, avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže


• če gre za dobavo knjig


• če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

• če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)




V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz te povezave
 ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Natančnejše določbe Zakona o varstvu potrošnikov glede pogodb, sklenjenih na daljavo in pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov najdete 
TUKAJ.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Napaka je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet


• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 


• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

• če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

• kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

• obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo.



Ponudnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali


• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali


• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali


• vrne plačani znesek.



Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu.
Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.



Artikli, naročeni na firax.si gredo na pot v čim krajšem času, praviloma še isti delovni dan za vsa naročila oddana do 13:00.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je pošta GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan. Dostava je predvidoma v dopoldanskih urah. Če v času dostave kupca ni na predvidenem mestu dostave bo dostavljavec pustil sporočilo, kjer bodo nadaljnja navodila.



Strošek dostave je pri dostavi z GLS d.o.o. enoten za celotno Slovenijo in znaša 3,50 eur z DDV, ta strošek je končen strošek.



Poleg dostave na dom omogočamo tudi osebni prevzem pošiljke na sedežu našega podjetja Firax d.o.o., Slance 10, 3221 Teharje. Naročilo je potrebno v vsakem primeru oddati z naročilom v spletni trgovini. Ko bo Vaša pošiljka pripravljena za prevzem Vas bomo obvestili po elektronski pošti. Dvig pošiljke je mogoč v delovnem času podjetja ali izven po predhodnem dogovoru. Prosimo Vas, da blago prevzamete v roku 3 delovnih dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.



Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko.

Varovanje osebnih podatkov

V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani firax.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so kupovanje izdelkov v spletni trgovini na podlagi spletne registracije, sodelovanje v nagradni igri, obveščanje registriranih uporabnikov s promocijskimi gradivi in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnika (Uradni list RS št. 59/99, 57/01), zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Shranjevanje besedila pogodbe:

Besedilo sklenjenih pogodb je shranjeno in dostopno prejemniku storitve.

Komunikacija


Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 



Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

• pošiljatelj bo jasno razviden,

• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 



Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. 



Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Avtorske pravice

Spletno mesto je v lasti podjetja Firax d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.



Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Pridržujemo si pravico do napak in napačnih objav.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@firax.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.




V skladu s 4.odstavkom 32. člena ZlsRPS je potrošniku omogočeno spletno reševanje potrošniških sporov na sledeči spletni povezavi TUKAJ.

Dosegljivost pogojev poslovanja
Pogoje poslovanja si lahko fizično izpišete z pomočju funkcije natisni v vašem brskalniku ali si jih prenesete na vaš računalnik v pdf obliki

TUKAJ
.


Želimo vam odlično nakupovalno izkušnjo in vas lepo pozdravljamo


Direktor:
Tomaž Kostajnšek
Firax d.o.o.